24 tammikuu, 2019
# Topics
Suvic toteutti brändiuudistuksen
24 tammikuu, 2019
Suvic Oy toteutti 2018–2019 vuodenvaihteessa brändiuudistuksen, joka paitsi terävöitti palvelulupausta myös määritteli yrityksen visuaalista ilmettä uudelleen. Brändin kirkastaminen toteutettiin yhteistyössä Brandsteinin kanssa.
Brändi viestii asioiden tekemisestä sydämellä ja sen värimaailma sisältää myös ripauksen kuivavaa betonimuottia.
"Löysimme kumppanin pohdinnan päätteeksi ja pääsimme nopeasti samalle aaltopituudelle siitä, mitä haluamme brändimme avulla viestiä. Prosessi oli myös meitä sopivalla tavalla ravisteleva, kun pääsimme tarkastelemaan tekemistä ulkopuolisen silmin", kommentoi Suvicin toimitusjohtaja Juha Tikkakoski
Yhteistyö oli mieluisaa myös Brandsteinin Senior Brand Designer Tuomas Mujuselle: "Suvicin brändityön ytimessä ovat olleet innostuneet ja yhteisen vision jakavat omistajat. Heidän luottamuksensa omaan osaamiseen loi erinomaisen perustuksen terävöittää ja kirkastaa Suvicin brändiä. Meidän yhteisten workshoppien aikana heidän brändinsä kiteytyi "Rakentamassa huomisen energiaa" -sloganiin, joka on myös liitetty osaksi uutta logoa."

